"כסף יעוור עיניי חכמים" משפט שכולנו שמענו מגיל קטן אך מעולם לא באמת הפנמנו אותו...
כמה פעמים במהלך החיים ויתרתם על רכישה של פריט מסוים כי הוא היה יקר מידי? כמה פעמים רכשתם פריט מסוים למרות שהוא היה ממש יקר!
אז בין אם אתם אנשים אשר מבצעים רכישות על סמך רגש ובין אם לא.
בנושא שלנו אתם חייבים לנתק את ההרגל הזה. אל תתנו לכסף להשפיע על שיקול דעתכם ולשלוט בכם. מה למעשה הכוונה?
אתה עכשיו באמצע תהליך מציאת מוצר לפרסום.
אתה חם אתה רותח להתחיל ואתה כבר רואה את המזומנים מול העיניים!
לפניך עומדות שני אפשרויות שלשתיהן אתה מתחבר. האחת מהן היא – השקעות בשוק ההון ומציעה 100 שקלים לכל 1000 צפיות וגם 200 שקלים על נרשם! ואתה... אתה סחרת כמה פעמים בשוק ההון אתה יודע מה זה דורש..
והשנייה היא – לימודים תוכנה ומחשב במכללת הרצליה. הם מציעים לך תשלום של 20 שקלים על כל ליד שהשאיר פרטיים מלאים ותקינים. ואתה בנוסף לזה שסחרת כמה פעמים בשוק ההון אתה גם מהנדס תוכנה ומחשב וזה למעשה גם המקצוע העיקרי שלך ביום יום. במידה ואתה מסתנוור מהכסף, בלי לחשוב פעמיים אתה תלך על האפשרות הראשונה! מה זה ים כסף! מה זה להביא 1000 צפיות זה שום דבר ואם אנחנו הולכים על חוק ה – 10% אז יש סיכוי גדול ש 100 אנשים ירשמו וזה כפול 200 זה 20 אלף שקל!
אבל... עד כמה אתה באמת מבין בשוק ההון? האם הידע שלך מספיק גבוהה ומספיק מעמיק שתוכל לפתוח בלוג שבו אתה מתאר ומנתח את ההשקעות שיש בשוק ההון ויציג מדדים ונתוני צריכה והסברים על השקעות סולידיות והשקעות מרובות ופיזור המניות ואיך לקרוא את הנתח שוק ואיך להבין מכתבה בעיתון שחברה הולכת לקרוס? במידה ואתה יודע את כל מה שתואר למעלה אז אתה גם יודע שאותה חברה מציעה 100 שקלים על כל 1000 צפיות ו 200 שקלים על כל נרשם מהסיבה הפשוטה שאין באמת הרבה אנשים שמתעניינים בשוק ההון ואין הרבה אנשים שמוכנים להשקיע בשוק ההון.
אז כלל ברזל! אם התגמול ממש גבוהה ביחס לשאר הקטגוריות והנישות מסביב!
קחו בחשבון שיש מצב גדול שזה בגלל שהם לא מצליחים להביא אליהם אנשים! אז הם מוכנים לשלם המון כסף למי שכן יצליח! לכן במקרה הזה עדיף ללכת על האופציה השנייה, אומנם הם משלמים פחות, הרבה פחות. אך אתה מבין ויודע כל מה שצריך בהנדסת תוכנה ומחשב, לכן כאשר אנשים יכנסו אליך לבלוג הם יראו שאתה יודע על מה אתה מדבר. ואל תשכח שהתגמול שאתה מקבל הוא נטו על השארת פרטיים..מה זה להשאיר פרטים? אנשים משאירים פרטים באינטרנט 5- 6 פעמים בשבוע במגוון אתרים שונים.
לסיכום...
בתור מפרסם מתחיל... אין לך מה להתעסק עכשיו עם קהל אנשים שלא ממש מחבב את המוצר שאותו אתה רוצה לפרסם..עליך קודם ללמוד את העבודה, עליך קודם להתמקצע ולהשתפשף וללמוד איך לסחוף אנשים אל תוך האתר שלך ולגרום להם לבצע רכישות. ורק לאחר שאתה כבר בתוך, תרשה לעצמך לעבור לקטגוריות ולנישות מעט יותר מסובכות..בנוסף ראינו שניתוח נכון של המוצר יכול להוביל אותנו לקבלת החלטה נבונה יותר וכדאית יותר. אין לפעול על פי הרגש, רק על פי הראש. הוא זה שייקח אתכם רחוק אל המקומות אליהם אתם רוצים להגיע.