הכל על תוכניות שותפים
אהבת את הפוסט? שתף/י עם חבריך!
אסי אפשטיין וגלעד ארבל - קאשטיוב

ראיון עם אסי אפשטיין וגלעד ארבל – היוצרים של התכנית קאשטיוב

  • היי אסי וגלעד, אתם יכולים לספר קצת על הדרך שלכם? מי אתם, מה עושים, מה תחום העיסוק שלכם?


אסי: אני מתעסק באינטרנט כבר מ 2003, אחרי שעבדתי בהייטק כמה שנים.

הייתה לי חברה בחו"ל שהייתה למעשה רשת שותפים פרטית שניהלה מעל 1600 אפיליאט פעילים ושלטה במספר נישות מסוימות.

ב 2010 סגרתי את הפעילות בחו"ל והתחלתי לעסוק בשיווק שותפים בעצמי.

מה שעשיתי בעיקר זה לבנות אתרים ולקדם אותם בגוגל, ולהתעסק באופן כללי עם כל העולם שנקרא internet marketing

גלעד: אני הגעתי לעולם השיווק באינטרנט ממקום אחר לגמרי; אני אדריכל ועבדתי בתחום הרבה שנים, שיטוט מקרי ברשת הוביל אותי לתוך העולם של מוצרי המידע – הפושטק, אנטראאז׳, קופי חודר שריון, הובילו אותי לחבור לאנשים מדהימים ולהקים את החברה שלנו וולף מדיה שהפכה את קאשטיוב לקורס המוביל בעולם השיווק הדיגיטלי.
  • איך הגעתם לעסוק ביוטיוב? ממתי אתם עוסקים בתחום הזה?


אסי: כחלק מהשיטות שלי לקידום אתרים, השתמשתי ביוטיוב כדי לבנות קישורים.

מהר מאוד גיליתי שלקדם סרטונים ביוטיוב זה הרבה יותר מהיר והרבה יותר פשוט

מלקדם אתרים – זה הוביל אותי לעשות את זה יותר ויותר.

בהתחלה, עדיין המשכתי לבנות קישורים איכותיים מיוטיוב לאתרים שקידמתי אבל אחרי שכמה בעלי עסקים ביקשו שאקדם להם וידאו - התחלתי להבין את הפוטנציאל האדיר שיש בקידום וידאו והתחלתי להשכיר ולמכור להם סרטונים מקודמים.

  • איך הרווחתם את הדולר הראשון באינטרנט?

את הדולר הראשון שלי הרווחתי כאפיליאט של קליקבנק.

ב 2003 למדתי פרסום PPC בגוגל והתחלתי להריץ קמפיינים. אחרי חודשיים-שלושה של ניסוי, טעייה והפסדים, עליתי על הקמפיין הרווחי הראשון שלי לאיזה קורס בקליקבנק. הרווחתי $900 בלילה אחד.

  • מה זה קאשטיוב ולמי היא מתאימה?

קאשטיוב היא שיטה לקידום סרטוני וידאו לדף הראשון ביוטיוב ובגוגל בשיטה שמביאה שיחות טלפון (״לידים״) לבעלי עסקים.

בשלב הראשון אנחנו עורכים מחקר ובוחרים תחום שבו אנחנו רוצים לייצר את ה"נכס הדיגיטלי" שלנו, ואז מייצרים וידאו ומקדמים אותו לדף ראשון בגוגל וביוטיוב.

הוידאו שלנו מתחיל לעשות לנו כסף כשאנחנו סוגרים עם בעל עסק בתחום שבחרנו לקדם השכרה או מכירה של הוידאו המקודם שלנו. למעשה, אנחנו לא מרוויחים מהוידאו או משירותי וידאו. אנחנו מרוויחים מהשכרת המיקום בגוגל וביוטיוב ומהטלפונים (״הלידים״) שזה מביא לבעל העסק.

  • מי המציא את קאשטיוב?

אסי הוא מפתח שיטת קאשטיוב.

  • האם קאשטיוב מתאים למשווקי שותפים? אפשר דוגמאות?

קאשטיוב בהחלט מתאים לשיווק שותפים ואני משתמש בוידאו כדי לקדם המון הצעות אפיליאט:

דוגמה לקידום מוצר בקליקבנק:

https://www.youtube.com/watch?v=ttzE0GLFRfs 

דוגמה לקידום מוצר ב JVZOO

https://www.youtube.com/watch?v=Moymo_AN8tI 

דוגמה לקידום מוצר ב WarriorForum:

https://www.youtube.com/watch?v=bwi42Z4leHo

  • כמה זמן בממוצע עובר עד שרואים שקל ראשון מקאשטיוב?

התכנית של קאשטיוב בנויה כך שהסטודנט יתחיל להרוויח כסף ולכסות את ההשקעה בתכנית תוך חודשיים -שלושה. זה כמובן תלוי אך ורק ברמת הרצינות והיישום של הסטודנט. יש לנו סטודנטים שאחרי חודש כבר התחילו לראות הכנסות, הנה דוגמה:

https://www.youtube.com/watch?v=03cbtIYipTY

  • למה לדעתכם הרבה אנשים נכשלים בשיווק שותפים?

אפשר לחלק את התשובה לשאלה הזו לשני חלקים –

החלק הראשון הוא יותר ״טכני״ – הכוונה היא לכך שאנשים שמתחילים לעשות שיווק שותפים לא לומדים איך לעשות דברים בסיסיים לדוגמא – הם לא יודעים איך לבחור תכנית שותפים או הצעה מתאימה, הם מזרימים טראפיק לא איכותי וכדומה, אלו דברים שהם א״ב שמשווק שותפים צריך לדעת לעשות...

החלק השני הוא העניין המנטאלי – שהוא חלק מאוד גדול בכל דבר שאנחנו עושים בחיים על אחת כמה וכמה בעסקים באינטרנט כמו שיווק שותפים – אנשים לחוצים להביא תוצאות מהר, הם מתייאשים מאוד מהר כשהתוצאות שהם ציפו להן לא מגיעות או מגיעות בכמות נמוכה יותר מהציפיות שלהם...הדברים האלו גורמים לאנשים ״לצאת מהמשחק״ מוקדם מידי מבלי לראות תוצאות אמיתיות שבאמת אפשריות לכולם...

  • האם קאשטיוב מתאים לכולם או שצריך ציוד מיוחד או כישורים מיוחדים?

חד משמעית קאשטיוב מתאימה לכולם.

כל מה שצריך כדי להצליח בקאשטיוב זה חשבון ג'ימייל, רצינות והתמדה.

הקורס מאוד מפורט ומראה הכל צעד אחרי צעד, הוא בנוי בצורה פרקטית ויישומית, בלי בלבולי מוח ובלי לאבד את הכיוון.

האנשים היחידים שקאשטיוב לא מתאימה להם הם האנשים שחושבים שהם ילחצו על כפתור בלי עבודה ובלי מאמץ והכסף יתחיל להופיע להם בחשבון. לאנשים כאלו אנחנו אומרים מראש – לא תודה.

  •  מה יהיה בעולם השיווק בוידאו ב – 2019-2020 ? 

כבר עכשיו רוב תעבורת האינטרנט מבוססת וידאו וזה רק הולך להתחזק.

הנה כתבה בדה מרקר על נתונים שסיסקו פרסמה:

https://www.themarker.com/technation/1.1773165

בכל שנה הפרסום ביוטיוב עולה בעשרות אחוזים כיון שהמפרסמים מבינים את הכוח של וידאו.

אנחנו רואים שגם בפייסבוק וגם ב"סטורי" באינסטגרם יותר ויותר מפרסמים משתמשים בוידאו.

מה שאני צופה בשנים הבאות זה עליה מאוד משמעותית לא רק בפרסום בוידאו,

אלא בעצם השימוש בוידאו. כל אתר יתחיל להשתמש בוידאו מכיוון שזה הכי קל והכי פשוט להסביר לאנשים מה המוצר, איך הוא עובד, מה הוא עושה ומה היתרונות שלו. בעולם התחרותי של ביום וידאו הוא שחקן מפתח מוביל.

  • האם כל אחד יכול להצליח באינטרנט?

האינטרנט, לדעתנו, מלא בהזדמנויות ובאפשרויות להצליח.

בכל מקרה, אין פה שום פתרון קסם או תוכנה שתתחיל להדפיס כסף.

כל אחד צריך לראות ולהבין למה הוא נכנס ולהכין את עצמו להשקעה בזמן

ולעיתים גם בכסף.

הדבר היחיד שיכול להיות איזה שהוא "קיצור דרך" זה להיצמד למישהו שאתם

אוהבים ומאמינים בשיטה שלו. וגם אז, הוא יכול רק ללמד וללוות אתכם –

את העבודה כדי להרוויח את הכסף – את זה אתם תצטרכו לעשות בעצמכם.

  • אם מישהו רק נכנס לעולם האינטרנט, מה כדאי ללמוד - מסחר אלקטרוני, שיווק שותפים או משהו אחר?

לדעתי הדרך הנכונה ללמוד איך לעשות כסף באינטרנט היא להתחיל מהבסיס. הבסיס של כל האינטרנט הוא לדעת להביא טראפיק!!

גם אם נכנסים לדוגמה ישר למסחר באמזון - אף פעם לא כדאי לסמוך על מקור אחד של טראפיק או מקור אחד של הכנסה.

לכן אני ממליץ ללמוד ולהתעמק במספר שיטות להביא טראפיק כמו קידום אתרים ווידאו בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל וכד'.

  • ספרו סיפור מצחיק או מעניין שקשור לפעילות שלכם או תלמידים שלכם בקאשטיוב.

אחד התלמידים שלנו התעורר באמצע אוגוסט מזיע כי התקלקל לו המזגן. כל בנאדם רגיל היה קודם כל מתקשר לטכנאי מזגנים כדי שיגיע לתקן. במקום זה הוא ישב להכין וידאו על טכנאי מזגנים והלך על העיר אילת...כבר באותו היום עוד לפני שהוא השכיר את הוידאו לטכנאי מזגנים הוא כבר התחיל לקבל שיחות מלקוחות שחיפשו טכנאי מזגנים באילת...

  • כמה מילים לסיכום - מה אתם מאחלים לאנשים שרוצים לצאת ממירוץ העכברים ולחיות חיים טובים יותר?


לא לאבד את החלום! קצת קלישאתי אבל "להחליט מהר ולשנות את ההחלטה לאט" - לעשות הכל, אבל הכל - כדי לעשות את מה שהבטחנו לעצמנו.